Rozlučka :D

2. července 2011 v 12:39 | *Geminy* |  Můj svět
Ve čtvrtek jsme jela s tátou uklidit zahradu. Přijeli nám tam pak pomoh kluci M. a K. nafoukli madrace a jeli zpět domů. My s taťkou jsme tam zůstali. Uklidila jsme to tam tak, aby tam bylo místoa všechnoco by se dalo rozbít a zničit, jsem schovala :D. Táta našel takový přístřešek, jenže nám zbila jen konstrukce a tu plachtu sežraly myši. Tak táta začal čarovat, udělal kompromis a v chatě nael straou plachtu na bazén, tak jsme ji ke konstrukci přidělávali, drželo to, ale když jsme ke střeše přidělávala tyče, aby to drželo ve vzduchu furt to padalo, ale nakonec to přece jen drželo. No docela mě naštval M., že to mohlo být na zaradě naší spolužačky, že to tam má větší, atd.. No já to pochopila tak, že prostě se mu ta naše zahrada nelíbí. Nevadí no druhý den jsme tam šli kolem jedný hodiny ještě něco douklidi t apřipravit, taťka tam pak skočil z práce natáhnout prodlužovák na elektřinu, jelikož tu chatu jsme se stavěli sami a elektrika tam ještě neni. Já si zapoměla klíče od chaty šli jsem asi 1km pěšky a já zapomenu klíče :D lavně, že jsme vzala ty blbí párečky, který stejnak zbily :D. Tak volám bráchovi, at přijede na kole a at mi veme plavky, páč se docela udělalo hezky, no, ale jenom na chvíli. Šli jsme já K. a H. šli jsme na autobusák čekat na L. Nepřijel :X. Tak jsme šli na zahrádku a připravovali. Rozlučka oficiálně měla začít až 5, takže jsme tam zatím byli jen mi 3 a brácha, toho jsme pak vyhodila :D Jelikož mu H. nabídl Jelzina, ještě se mi bráška skazí ne :X :D. No bylo fajn, přišla tam i naše třídní s malou dcerou, tak sem byla ráda, takovej menší dozor no K. (kluk) se tam o nás staral :D Jak náš táta. No, ale pak ke konci se stejěn trochu ožral. No docela mi z tý chaty udělali motel, což mě docela nasralo a furt někam odcházeli, místo toho, aby jsme byli spolu a kecalil, což bylo jen chvíli. Byla jsem překvapená, jak jsme prostě mimo školu všichni fajn. Během hodky jsme udělali asi 50 fotek :D. V půl sedmý tam pak přišla V. s estejkama, M. a R. Docela jsme koupili hodně jídla, stejky se snědly, ale ty párky ne :D a zbyli jedny brambůrky, sezamový tyčky a arašídy :D Holky si pak skočili do bazénu večer, no M. a K. (holky) se spolu hádaly, sedli si, ale k sousedům, tak jsme je od tam tad vyhodila. Ještě, že tam nikdo nebyl. Když chce člověk pít, tak snad tak, aby věděl co smí a nesmí dělat :X. Měl atam spát V. a R., ale ty šly nakonec domu a zbyli jsme jen ti co šli hnd ráno na zahradu, což sme byla já K., H. a L., my sme spali v chatě a K. si postavil stan. N. furt mlela a mlela :D, nejdřív dávala pozor na druhou N. ta byla úplně vožralá, normálně úplně malátná, kdyby jí chtěl někdo vojet, tak by se nechala, jí všechno bylo jedno :D Pak tam furt brečely :D No H. má menšího monokla. Jak pak všichni odešli, ještě jsme do 12 večer seděli a povídali si.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 coccinella coccinella | Web | 2. července 2011 v 23:55 | Reagovat

Tak hlavně,že jste si to užili :))

2 ~ MiMi ~ ~ MiMi ~ | Web | 3. července 2011 v 9:17 | Reagovat

To mi připomělo náš rozlučák :D My to měli pronajatý, pár lidí se tam taky opilo, ale jinak nejvíc super :D Tak snad sis to užila ;)

3 Elevanse Elevanse | Web | 5. července 2011 v 19:10 | Reagovat

Jé, tak to máš tedy zážitky. Některý dobrý, ale některý špatný. Celkově to vypadá, že jste měli super rozlučku. :) Mýmu bráchovi je 8 a taky už s tátou ochutnal pivo. :D Doufám, že z něj nebude alkoholik. Koukám, že jsi takový "akční" a "podnikavýL typ. Předtím jsi organizovala akademii a teď rozlučku. :) Takové vlastnosti se mi bohužel nedostalo.
Já na naší rozlučce v devítce nebyla. Bohužel mi do toho něco vlezlo, a možná by to stejně stálo za prd. Na slučku jsem taky teď nešla. Mám totiž se základkou spojený hrozný věci. bylo to tam pro mně hotový utrpení. Gympl je oproti tomu úžasnej. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.