Čtvrtek - výlet

20. května 2011 v 14:45 | *Geminy* |  Můj svět
8.A a 6.A+B pořádali výlet do Prahy, měli 4 volná místa a tak z naší třídy jsme jela já. N.K. a M. My jako třída s takovým kolektivem co jsme, by jsme se snad nikdy nedohodli :X. Měli jsme jít na painzball a nic. Měli jsme jed na Mácháč a nic. Nakone jdeme jen na bowling a na večeři, určitě jedno z toho se ještě zruší na 80% :D. Jsem zvědavá jak to dopadne s dárkem a ta akademie ? :( Zpátky k výletu. Celou cestu tam i zpátky, ale i po čas výletu jsme byla s N. měly jsme si furt o čem povídat a neudily jsme se. Jen nás furt provokoval J. se mnou se furt chtěl fotit :D. Alespoň byla ta sranda. Jako první jsme si prošli všechny 4 nádvoří na Pražském Hradě, dále jsme zamířili do Chrámu sv. Víta (kde jsem byla už po 5, takže jsme místo pozorování památek jsem pozorovala pěkný cizince :P) Foťák jsem si nevzala, protože baterky jsou v čudu :X. Udělala bych 1 fotku a baterky by se vybily. Zašli jsme i Vladislavského sálu. Jedna pani ce vedla francouzké turisti (myslím) začala mluvit :,, Sir d plé" a můj brácha to po ní zopakoval ještě tak parodicky, ona to slyšela vztyčila ukazováček a jakoby ho pokárala a smála se :D. A Já na bráchu:,, Přestaň nebo ti někdo za to napálí, že si z něj děláš šašky :D Ke konci prohlídky jsme zamířili k jednomu nádvoří, kde probíhala výměna stráží, někteří si to od nás natáčeli :D. Nejvíc jsem se však těšila na exkurzi do ČT1. Nejprve nám tam na úvod pustili dvd o ČT1 na Kavčích horách, kde byli vyobrazeny všechny budovi a místnosti v ČT1. Nejvíc mě nadchla budova, kde se vyráběly kulisy, potom sklad kostýmů (10 800 páru bot, 8000 šatů, atd..), sklad rekvizit, vlásenkáři, maskéři. Po tomo schlédnutí si nás rozdělili do dvou skupin, my jsme šli s pánem a naše první zastávka byla v jednom ze 3 studyí. Pán nám vystěloval jak to funguje na co jsou kamery, koho je zapatřebí při jednom záběru nebo pořadu,atd.. Čekali jsem na jedno studio, až se dotočí Sama doma. Když jsme vešli cítila jsme tam pizzu :D a on ta byl nějaký kuchař, taky jedna paní, která to moderuje, dost známá, ale já její méno neznám a jeden herec myslím, taky známí nejspíš to byl host. S panem režisérem jsem prohodila dvě věty a byl moc milej a vtipnej :D. Říkal že kdyby jsme přišli už v 11 dovolil by nám si sáhnout na kameru :D. Průvodce nás potom zavedl do zvukárny (či co :D) a pouštěl nám tam písničky. Hned vedle byla malá místnůstka s parukama, s trůnem, se zbrojí, atp. My jsme si to zkoušeli a fotili se v tom, no já radši ne :D. Tímto byla exkurze ukončena. Tohle byla ta nejlepší exkurze, kterou jsem zažila, chtěla jsem se podívat ještě do těch skladů nebo do těch místností, kde se šijou kostými. Narazila jsem tam na dveře s nápisem : Stardance - když hvězdy tančí, asi tam měli šatnu s těma šatama nebo zkušebnu. Jeden kluk z druhý skupiny se vytahoval, že má podpis nějakýho herce ze seriálu policajti z předměstí nebo jak se to jmenuje a že viděl i Karla Gotta, jak tam pařišel k někomu či co. Alespoň jsem se ulila ze školy :P. Když jsme přijeli, odložila jsme si věci, šla na pc a potom do salónu za mamkou, udělala mi nehty a já jí všechno povyprávěla :) Byly jsme tam až do 9 večer, já byla úplně ztahaná, chtěla jsem se ještě učit zemák,ale únava byla silnější, dneska jsme ze zemáku psali a asi mám za 3 :X.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.